fredag 24 april 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Tilda E. Åtta sanningar/saker om dig själv, utmana sedan några andra. :)

♥ Jag är inte särskilt blyg.

♥ Jag älskar att läsa.

♥ Jag tycker att det är ganska roligt att gå i skolan, faktiskt.

♥ Jag blir verkligen jätte glad varje gång någon säger att de tycker om mina kort.

♥ Jag brukar gå och lägga mig för sent, eftersom jag sitter för länge vid datorn.

♥ Jag sjunger i stort sett alltid när jag är ensam hemma. HAHA!

♥ Köper hellre kamera grejer än nya kläder.

♥ Jag har köpt ett nytt objektiv idag! (haha, vilken sanning)

Jag utmanar: Fanny, Mathilda, Erica.

__________________________________________________________________________

Tjo! Det har varit en rolig dag idag. Som jag skrev hade jag tänkt gå ut och sola och det gjorde jag också ett tag. Sen gick jag in igen och då kom jag fram till att "om jag inte är med någon kompis så kommer jag vara inne hela dagen." Så jag drog till Olle som var med Coffe, så hittade vi på lite skojiga saker. ;) Sen vid ungefär klockan åtta gick jag hem och åt. Och då tog pappa fram Canon 50mm f/1.8! Han hade varit och köpt det idag! :D (Det är jag som betalar) Så imorgon kanske det kommer lite bilder med mitt nyyya objektiv. :)

Ha det gött, nu ska jag sova. Hej då! (:

5 kommentarer:

  1. ojojoj, ett nytt objektiv?! Ska bli spännande att se hur bilderna blir med det. Nu ska jag gå på marknaden och hoppas att jag hittar lite tyg. Jag tar nog med mig lite hem isåfall så att vi kan sy lite i veckan.
    Kramar!! mamma

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken rolig utmaning :) Ska göra den så snabbt som möjligt.

    Roligt att läsa din lista också :) Roligt med ett nytt objektiv. Ett sådant 50mm-objektiv har jag också. Det är jättebra!

    Hoppas du får en bra lördag!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för hjälpen! Tror att jag ska satsa på en kamera som jag kan utvecklas med och som jag kan behålla i flera år frammåt. Jag har hört att canon 1000D är en bra nybörjar kamera men jag funderar på att skaffa en som både är lätt att lära sig och som fungerar bra att använda i flera år.

    Men tack för hjälpen, nu vet jag! =)

    SvaraRadera
  4. Röstningen i fototävlingen där din bild är med har nu börjat i min blogg ;)

    SvaraRadera
  5. kul med er hähä ;)

    /olle

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!