söndag 5 april 2009

kalas


Carl

Sanna

Jag hade väldigt trevligt hemma hos syrran! :) De fick kalendrar och böcker och Sanna (på bilden) fick trisslotter och ett presentkort och Jonna fick ett minneskort till sin kamera. :)
Sen när jag kom hem blev jag väldigt sugen på att sy så då sydde jag en klänning. Någon gång i framtiden kanske ni får se hur den ser ut. ;) Den är i alla fall gul med vita grejer på. ^^ haha. Jag skulle även sy ett "skärp" till klänningen men det blev så litet så jag har det som pannband nu. ;D hahaha ^^ Så kan det gå..

Nu måste jag snart gå och lägga mig eftersom jag ska till Lager imorgon. Eller okej, jag behöver inte firekt gå upp så jätte, jätte tidigt för bussen går klockan ett. Men ändå ;) Föresten jag vet inte om jag har skrivit att jag ska dit? Det ska jag i alla fall, med Fanny. Vi ska dit med gården. :D Trevlans! Hejdååå!

7 kommentarer:

  1. Jo du skrev att vi skulle dit i inlägget tidigare :)

    SvaraRadera
  2. Fantastiske bilder! Er det lillebroren din?

    SvaraRadera
  3. Hallåsan Tildix. Fina bilder som vanligt. Sanna fick presentkort på Hm oxå. Det är väl imon ni ska till Lager? Kram pappa

    SvaraRadera
  4. Hej Tildis! Ha de så kul på lager & hoppas att du hittar mer än va jag gjorde när jag va där förra veckan :) Oj vad mycket fräknar jag har också! Haha det tänker jag inte på. Kram kram

    SvaraRadera
  5. Svar: Tack, vad kul!
    Jag gillar dina bilder. Verkligen jättefina :)

    SvaraRadera
  6. Porträttet på carl är jättefnt, fint kort skärpeljus. För att få bilden ännu bättre skulle du haft aningen lite mer ljus som reflekterades i hans ögon för att göra dem mer livfulla. Men med tanke på din ålder så är det riktigt bra jobbat!

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!