tisdag 21 april 2009

tävling hos pitetjej

Det känns som att jag är med i fototävlingar hela tiden! Den här tävlingen är hos Erica. Temat är vår även här. Men denna gången är jag snäll nog att tävla med en bild som jag inte har lagt upp på bloggen förut. ;)



_____________________________________________________________________________________

Idag har jag vart med Sofia! Vi kollade på lite frisyrer och lite så. Jag vill klippa mig igen, det var bara några veckor sedan jag klippt mig senast men jag vill ha lite förändring. Vill klippa av typ 5cm så att det går lite nedanför axeln. Sen skulle det vara roligt att färga det typ ljusbrunt. Men det gör jag efter sommaren i så fall tror jag. Både med tanke på att det kan vara fint att ha blont hår till sommaren och för att det känns som att det är ganska många på skolan som har färgat håret brunt.

Imorgon ska jag Fanny och en kille i våran klass vara med i nån tävling. Jag är nervös! Vi ska tävla för klassen och det känns som om jag kommer att förstöra. ;)
Det är nog bäst att jag över lite på alla konstiga ord i Svenska. ;D haha, typ imperfekt och de.. Ämnena i tävlingen är no, matte, svenska och engelska. Om vi går vidare imorgon ska vi åka till Värnamo och tävla mot andra skolor. HJÄLP! Det är ju nästan så att man hoppas att vi inte går vidare. ;) haha. ^^
Hejdå!

7 kommentarer:

  1. Som alltid...en jättefin bild!!! Det kommer gå jättebra på tävlingen imorgon det är jag säker på!!! Lycka till //Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag har varit hemma och slappat hahah :)

    Nationella på torsdag och sen åker jag till Tyskland! :D Ska du göra i veckan då?

    SvaraRadera
  3. Kul:) jag är också med i hennes tävling:) anmälde mig i måndags men var lite osäker:S hehe^^ du kommer vinna!!!

    SvaraRadera
  4. Man tackar :) Och jag kan bara säga desamma bruden :D!

    SvaraRadera
  5. Så vacker och fin där den står. Ha en fin dag! =)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Nu har jag lagt upp röstningsinlägget på min blogg, så nu kan man rösta på din bild i min fototävling :)
    Lycka till!
    http://pitetjej.webblogg.se/2009/april/rostningsinlagg-i-fototavlingen.html

    MVH /Erica Pettersson

    SvaraRadera
  7. Fin bild hur har du haft det idag ?

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!