fredag 3 april 2009

nu är våren nog här på riktigt








Igår när jag skulle ut och fota åkte jag förbi Mathilda för att hämta lite skolböcker. Så såg jag att de hade massa blommor i trädgåren. Jag frågade lite snällt om jag fick ta några kort och det fick jag. ;) Det är de som är här över. Förutom bilden på Emma som jag träffade när jag hade åkt ifrån Mathilda. Här har Mathilda lagt upp en bild på när jag tar kort. ;)

Det har varit så himla sjönt väder nu flera dagar i rad! Nu hoppas jag verkligen och tror verkligen att våren har kommit på riktigt. Nu kan man se blommor lite överallt och det är sol och blå himmel. Underbart! Vi har ju lov nu i en vecka + en dag med. Ännu mer underbart! Hoppas bara att det är fint väder då med. Sammanlagt med helgerna blir det ju 10 dagar. :D Jag har inte riktigt planerat så mycket att göra förutom att jag ska till Lager med Fanny på måndag. Det ska bli riktigt kul! :D Jag var ju där för inte så länge sen så det kanske inte blir så mycket köpt men det är alltid kul att vara där. :) Jag kommer väl ut och fota ganska mycket också skulle jag kunna tänka mig. Och träna. ;)

Nu sitter jag här och lyssnar på Marie Lindberg på spotify. Det är hon läraren som var med i melodifestivalen 2007. Det var min favorit det året men jag hade helt glömt bort henne. Sen satt jag och lyssnade på lite andra låtar och så kom det en låt som påminde lite om "Trying to Recall" som var låten Marie sjöng. :)

Jag har fått en ny favorit låt som spelas väldigt mycket nu med. ;) Den heter "Anna" och spelas och sjungs av bandet "Hello Saferide". Annika Norlin är det som sjunger. Jätte bra! Jag hittade låten när jag var inne på Matilda Holmqvists blogg. :)
Ha en härlig kväll!

15 kommentarer:

  1. Fina bilder. Jo hello saferide är väldans bra. Kolla i vår cd hylla efter Säkert. Kram pappa

    SvaraRadera
  2. Har varit i skolan hela dan! Förlåt att kommentaren dröjde! :P

    Ska på synundersökning nu med jippie x)

    Fina bilder!=)

    SvaraRadera
  3. Jätte fina bilder, som vanligt ;P haha, måste säga att jag verkligen, verkligen älskar din blogg, om jag inte sagt det tidigare! :)

    SvaraRadera
  4. Så fine bilder. Likte spesielt godt det med den lilla blomsten :)

    SvaraRadera
  5. Veldigveldig fine bilder!:)

    SvaraRadera
  6. Verkligen härlig blogg och bilder ;) Lägger till på bloglovin'.

    SvaraRadera
  7. sv: shiit, vad länge! :o jag har ifall lite mindre än 40 skoldagar kvar tills vi har sommarlov! :)

    SvaraRadera
  8. svar: Tack! :) detsamma. Det här var jätte fina vårblommor :)

    SvaraRadera
  9. Sv: Tack så mycket ^^ <3

    Riktigt härliga bilder :)

    SvaraRadera
  10. Svar: jag har faktiskt inte hört den så mycket, men den är bra :D verkligen! ^.^

    SvaraRadera
  11. haha nu tänker du nog att jag är ytterliggare en av dom som tycker att man är tjock när man är smal >.< Jag tycker jag ser tjock ut på den bilden om man jämför med i verkligheten:P

    SvaraRadera
  12. härliga bilder! här uppe har vi fortfarande meter med snö, så det lär ta ett tag innan jag får fota några blommor :) haha

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!