torsdag 16 april 2009

trött, men skoj dag

Hej! Idag har jag varit ute igen. Jag var jätte trött så då tänkte jag att jag kanske blir lite piggare av den friska luften, och det blev jag nog. Jag gick in i en skog med massor av vitsippor. Det är så fint när det är grönt och vitt överallt. Jag var inte ute så länge, men det är ju bättre att vara ute lite än ingenting alls. ;) Sen när jag hade gått in och satt mig vid datorn kom pappa hem och sa att jag skulle på utvecklings samtal. Det gick jätte bra. :)

I skolan jobbar vi med lag och rätt i SO och idag spelade vi upp olika rättegångar som vi har gjort. Vår lärare hade delat upp oss i tre grupper, så fick vi hitta på en egen. Vår rättegång var så invecklad så jag orkar inte ens berätta vad den handlar om. ;) Men jag kan säga att alla var ut klädda till gamla gubbar och gummor. Jag var domare och hade en jätteful peruk och ett par glasögon med stor näsa. Det var jätte roligt att spela upp och att kolla på de andra. Ni skulle ha sett. ;)

Jag struntade i träningen idag. Jag är så himla trött! Träningen håller på i två timmar och slutar halv nio så jag tyckte att det kändes bättre att vara hemma och ta det lugnt. Så nu ska jag gå in och kolla vad det är på TV och kanske titta på någonting. Hej då!


Blir det för mycket bilder på blommor? Haha, det känns som att jag har lagt ut ganska mycket blom bilder på sista tiden. ;) Fast det är nästan vad jag tycker är roligast att ta kort på, så det är väl inte så konstigt antar jag.

6 kommentarer:

  1. er rättegång var bäst!! :)

    SvaraRadera
  2. japp, det stämmer. hade ''din absoluta favoritbild'' typ. men den här ggn ska jag ha ngt mer specifikt tema. inte helt säker på vad än. funderade på ''färgstarkt'' ett tag, eller kanske vårtecken. det är ju lägligt nu liksom. :) och då har du ju en riktigt fin bild på lager^^ ;) snyggt!

    SvaraRadera
  3. Jättefin bild ju! Nej nej det är bra, fortsätt med blommorna! :)

    Hahah roligt att ni hade egen rättegång i klassrummet ju :)

    SvaraRadera
  4. Nä då! Fortsätt med blommor. Jag lovar hålla mig ur bild ;) Kram pappa

    SvaraRadera
  5. Svar: haha nej det hade jag inte XD Kom på det själv ;)

    Mathilda ;D

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!