onsdag 22 april 2009

Natur Kampen

Hejsan Svejsan! Det gick ganska bra på natur kampen tror jag. Det var lite nervöst innan men det gick över när vi väl satt där. Vissa frågor var lite svåra, men vi klarade det mesta tror jag. Det var lite skoj på den praktiska uppgiften, för det var nämligen att vika ihop en flyttkartong! Och vilka stod hemma hos mig och tävlade i vem som kunde göra det snabbast i fyran om inte jag och Fanny? :D Vi äger! Tyvärr hade vi glömt lite hur man gjorde men vi fick ändå den snabbaste tiden, på 26 sekunder. Nu har jag faktiskt ändrat mig, jag vill att vi ska gå vidare. Fatta skoj att åka iväg en skol dag, jag, Fanny och G...! :D Men nu ska vi verkligen inte vara positiva..
Nej men usch vad tråkigt det låter.. Jag kan väl i alla fall hoppas att vi går vidare? Jag ska alltid vara så negativ.. Himla pessimist. ;D

3 kommentarer:

  1. Jo, det är bara för att fler ska förstå det jag skriver :)

    SvaraRadera
  2. Sorry Tilda, du får puckla på din far när du kommer hem. Den sanne pessimisten ;) Klart ni går vidare! Kram Kram

    SvaraRadera
  3. Svar: nä, inte än, mailar en annan imorgon om inte den sista finalisten hör av sig.

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!