torsdag 9 april 2009

lalala

Heej! Idag är det fint väder. Eller det är moln, men det är fina moln så det gör ingenting. :D
Idag vaknade jag ganska sent så jag har inte gjort så mycket skojj. Men jag har tagit massa kort på Stina. Hon är så rolig. ^^ Stina är min katt för er som inte vet. ;)
Imorse var det massa flytt gubbar här. Mamma ska flytta till Frankrike. Så i sommar ska jag vara där i några veckor, som ni redan vet om ni har följt den här bloggen. I Arles ligger huset om ni vill veta. Där finns det massa vita hästar, svart tjurar och flamingos. Så i sommar blir det nog en hel del kort på det. ;) Höhöhö.


min älskling :D

6 kommentarer:

  1. Hmm läckert kort på Stinchen. Till å mä så jag vill klappa henne lite ;) Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Så snygg blogg du har!

    Snälla hjälp mig jag har ett litet problem såhär i påsktider! Ska man satsa på ett traditionellt eller ett trendigt påskägg? Eller spelar det egentligen någon roll, det kanske är innehållet som är viktigast ;)

    Glad Påsk!

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!