onsdag 15 april 2009

promenad i vårsolen

Heej! Har precis tränat lite. Det var gött, men jag var så slapp. Men det blev mycket skratt i alla fall. Och man har ju hört att det också är ett bra träningspass. ;D
Innan träningen gick jag, Carl och Johanna på promenad. Det var väldigt trevligt, i solen. Tyvärr blåste det ganska mycket men vem bryr sig när man ändå kan gå utan jacka?

Nu ska jag gå och lägga mig. Det behövs, jag har nämligen varit uppe för länge de senaste dagarna.

Här har ni några bilder från promenaden.

6 kommentarer:

  1. *Svar:* Det är precis vad jag tycker också. Varje bild behöver ju inte vara porträtt eller makro. Det är kul att skapa bilder som är lite tomma :)

    SvaraRadera
  2. Du tar såå fina bilder. Ska bli kul när du kommer o tar bilder här i huset. Jo, internet funkar nu!
    Installera Skype så att vi kan prata lite!!
    Kramar mamma

    SvaraRadera
  3. Åh. översta bilden var riktigt nice. gillar skärpedjupet på den =)

    SvaraRadera
  4. Alla bilder du tar är jättefina!!! Jag gillar den med vitsippan som är överst!!! Grymt fin!!! Du är proffsig!!!! Kram från Johanna

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!