fredag 30 januari 2009

Järabacken + Euro Jump

Hejsan!

I onsdags åkte jag och Sofia snowboard i järabacken. Det var väldigt kul! :) I stort sätt första gången hon åkte det så det var spännande. Hahaha :D Hennes första åka skrattade jag så att jag grät. :') Hon åkte nämligen rakt in i en stor "pelare" typ. Som tur var var det madrasser runt. ;D Sedan gick det bättre. Hon gjorde flera stycken svängar. haha :D

Sen igår så var jag i Göteborg, Det var trevligt! :) Samsunggalan, Euro Jump var jag på. Det är elit friidrottare som tävlar. Tex så var Carolina Klüft och Linus Thörnblad där.
Har tagit massa kort och det kommer några stycken om ett tag.

2 kommentarer:

  1. Det var väldigt kul, nästan hela tiden :)

    SvaraRadera
  2. HAHAHaha jag dog när jag körde in i stolpen :O:O:O:O :Ö:Ö:Ö:Ö :D:D:D:D HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA XD

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!