lördag 24 januari 2009

Bravo dag!

Hejsan! Idag har varit en bra dag. :) Förutom lite i morse. Jag skulle nämligen gå upp klockan halv sju för att förbereda mig lite för tävlingen. Vi skulle åka halv åtta. Men så var det så att jag råkade glömma att ställa klockan så pappa väckte mig klockan sju. SHIT! kom på att jag skulle ha mat med mig och så. >.<

När vi kom dit så kollade vi på när Elin hade höjd. Hon hoppade "bara" 1.53 >.< Haha, när hon rev ut sig sa hon att hon tappade all sin livsglädje och la sig på marken med en tröja över huvudet. Hon kom 2:a? Herregud, jag skulle vart överlycklig om jag kom på så bra placering. hahaha. :D

Sen var det dags för 60 meter häck. JAG SLOG NYTT PERS! 10.87. Elin fick 10.89. ;) Moahaha. Åh jag är så glad att jag är bättre än Elin på en gren! ;D (Sry Elin)

När jag kom hem åkte jag, pappa, Johanna och Carl till Johannas syrra. Tog hand om småbarnen. haha ;D Och nu så sitter jag hos Mathilda med Ebba och Mathilda. ;) Trevlans. Även om vi är lite lagom osociala och så. haha ^^ ;D

Hejdå mina vänner! :)

3 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS! :D

    SvaraRadera
  2. TILDAAAAAAA VAD DUKTIG DU ÄR :D :D <3 Du är bäst lilla troll :D :D
    Vad kul!!!

    SvaraRadera
  3. Gud vad kul. Du var ju as bra. Tänka att du kom på * :de plats. As bra. Lite kul att du slog Elin. Inget illa menat mot henne eller så. Men kul :)

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!