torsdag 20 augusti 2009

Nellie


Modell: Nellie

Nu funkar photohop igen, så här har ni två utav bilderna.

____________________________________________

Idag har jag bara tagit det lugnt och läst ut den sista boken i serien The Twilight Saga. Vi snackade om det i skolan idag, om det verkligen var den sista boken eller inte. Jag var stensäker på att Breaking Dawn var den sista och några av de andra var inte lika säkra. ;) Men på ett sett hade vi rätt allihop, för "midnight sun" räknas tydligen som den femte boken, men det är ju egentligen inte en fortsättning på resten av de andra böckerna, utan det är boken "twilight" fast med Edward som berättare. Eller okej, nu hittade jag en länk till en som säger att det inte är en fortsättning... Jaja, alla tycker väl olika. ;) Nu ska jag börja läsa Boktjuven igen tror jag. Det är min absoluta favoritbok som jag har nämt i tidigare inlägg. I skolan skulle vi också börja läsa på en bok som heter "Hur kär får man bli? - Katarina von Bredow" men det var typ 7 personer som hade läst den redan så jag vet inte hur vi ska göra med det. ;)

10 kommentarer:

  1. Gud vilka coola bilder, kan vi inte lite bilder när jag är kul sminkad med ngn gång? ;)

    SvaraRadera
  2. bilderna blev ju as snygga, skit fränt :D älskar hennes ögon!! + hon är riktigt bra modell haha ^^

    SvaraRadera
  3. Segt svar, men tack så mycket!

    Gillar färgerna på dessa bilder!

    SvaraRadera
  4. Vem Nellie är det? är det andregård? :)

    SvaraRadera
  5. Svar: Vad kul att det var bra! :)

    SvaraRadera
  6. Hej! Hoppas du får en trevlig fredagskväll och en bra helg,

    Leonard

    SvaraRadera
  7. Sjuukt va bra du är på att fota tilda !!

    SvaraRadera
  8. Snygg blogg o ännu snyggare bilder!
    Jag har precis börjat fotoblogga o har lagt till dig i min länklista. Om du vill får du gärna länka till mig. Välkommen att kika in!
    Mvh Nina

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!