onsdag 5 augusti 2009

Soffi




Eftermiddagen tillbringades med min söta vän Sofia. Vi gick till en åker lite kort, och det var väldigt trevligt. Jag fick ett par fina bilder på Sofia och jag ska kolla med henne om jag kan få några av de bilderna som hon tog på mig. Om det blev nån bra alltså, hahaha. ;)

Imorgon drar jag till Frankrike igen, och det ska bli roligt! Vi går på planet klockan åtta på kvällen. Jag ska underhålla mig med att läsa i boken Eclipse. Jag började på den idag, och jag har inte kommit så långt så jag kan inte dela några tankar om den än. Jag läste ut New Moon igår, och jag måste säga att jag är lite besviken. Jag har hört att det ska vara den bästa boken, men icke. Jag tycker att Twilight var mycket bättre. Men alla har vi olika åsikter, och det är väl tur det. ;) Det ska bli spännande att se filmen sen med, som kommer ut någon gång i höst om jag inte minns alldeles fel.

7 kommentarer:

  1. GUUUD! VILKEN SNYGG KOMPIS VI HAR HÖRRU!!! :DDDD

    SvaraRadera
  2. Jag tycker nog också att New moon är sämst av dem 4, även om den inte är dålig i min mening. ;) Filmen kommer 20/11.

    Hoppas du får det riktigt gött i Frankrike!

    Kram

    SvaraRadera
  3. alltså blir man väldigt blek i ansiktet av den där "refelxskärmen" *host, hahaha om man jämför med kroppen x) jaja, najsiga bilder du ^^)

    SvaraRadera
  4. Hej! Nu är jag tillbaka i Sverige, efter en jätterolig semester i Tyskland och Italien! Läs gärna mitt senaste inlägg! :)

    Ha det så bra!
    Leonard

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!