söndag 2 augusti 2009

det var ett tag sen sist...



Hade jag haft en blogg på blogg.se så hade jag kommit med på listan med de mest aktiva bloggarna, eller hur!

Jag ursäktar så mycket för att jag inte har skrivit på nästan två veckor. Jag har inte så mycket att skylla på heller tyvärr. En dag förra veckan åkte jag till Karlsborgs fästning med Johanna, Carl och Carls kusiner med familj. Ni ser dem på bilderna här ovanför.

På torsdag åker jag till Frankrike igen med bror och hans flickvän. Det ska bli trevligt att komma ner till värmen igen och sola lite grann. Jag ska inte klaga på vädret här i och för sig, för det har faktiskt varit sol både idag och igår. Jag har dock inte varit ute särskilt mycket, för jag har nämligen fått sims 3 av min syster. Eller ja, vi gjorde ett byte. Hon får min förra kamera väska, så får jag spelet. Jag har även läst lite under dagarna. Igår natt läste jag ut Twilight. Den var bra, och nu har jag börjat på New Moon. Den är ännu bättre (hittills), så jag ställde min mobil väckning på 10.00 imorse, så att jag kunde läsa vidare direkt. Tyvärr var jag lite för trött, så jag somnade om igen och vaknade inte förens klockan tjugo över två... Så kan det gå. Men nu ska jag gå upp och äta en natt/kvälls macka. Ha det bra, så får vi hoppas att det inte dröjer lika länge innan jag skriver igen, haha! ;)

1 kommentar:

  1. Hehe...känner igen det där med att sätta klockan för att gå upp och läsa twilightserien. ;)

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!