tisdag 18 augusti 2009

vilken härlig dag



Godmorgon! Klockan är halv nio och jag har redan ätit frukost, vart ute och tagit kort, tagit bort nagellack och målat på nytt och bytt sängkläder. wow. Jag måste säga att jag är imponerad över mig själv, för jag vaknade nämligen klockan tio i sju utan alarm. Det har nog aldrig hänt förr i min historia. Jag vet inte varför jag vaknade faktiskt, men solen sken in lite och när jag upptäckte det blev jag (nästan) super pigg, för jag trodde att jag hade försovit mig till tolv eller någonting, och det skulle inte varit bra, eftersom att det är skola imorgon.

Dagens planer är att verkligen njuta av sista dagen på sommarlovet, så jag ska inte hitta på något speciellt, bara slappa och ha det gött. Men jag måste säga att jag ser lite fram imot att komma till skolan imorgon, för på grund av att jag var i Frankrike så länge så har jag inte träffat så överdrivet många av mina kompisar. Sen ska det bli spännande att se schemat också...

Bilderna tog jag imorse när jag var ute och plockade vinbär som jag skulle ha till frukost. Det var väldigt fint ljus och hela gräsmattan glittrade av de små dropparna. Fin, fint!

11 kommentarer:

  1. Sv: Ja :)

    Jättefina bilder du tar!

    SvaraRadera
  2. SV: Tack :)
    Dina bilder var också väldigt fina!

    SvaraRadera
  3. sv: jag vet! dom är så jävla snygga!
    dom fanns i brunt, blått och rosa också men jag föredrar svart, även fast dom blå va jävligt snygga! :)

    grymma bilder!

    SvaraRadera
  4. Visst har hon!=)

    Fina bilder!

    rösta gärna på oss här: http://elinochsofiaa.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kan.html#comment , vi är nummer 4=)

    SvaraRadera
  5. super fina bilder!! :)

    svar: ja jag vill verkligen ha en egen kamera så att jag kan fota när jag vill :D

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!