måndag 3 augusti 2009

RAW




De här bilderna är fotade med RAW.. Det är faktiskt första gången jag gör det. Eller, jag har gjort det innan, men jag har inte kunnat redigera dem eftersom att det inte går lägga in RAW filer i mitt Photoshop (jag har CS2, och ja, jag har testat att instrallera en plugin). Men nu fick jag chansen att låna min systers dator, och på den går det. Jag tycker att det var kul att redigera och så, men jag vet inte om jag kommer fortsätta med det, eftersom det tar ganska lång tid att först lägga in bilderna på hennes dator, redigera dem, och sedan lägga dem på ett USB-minne och föra över till min dator. Men nån gång kanske det sker igen. ;)

3 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas att allt är bra med dig. Kolla gärna bilderna i mitt senaste inlägg och säg vad du tycker :)

    P.S. Gillar den övre bilden! (:

    SvaraRadera
  2. Jätte fina bilder :) Ja det där med raw är knepigt, tar lite längre tid men det är himla kul och väldigt bra. Jag kör en blandning beroende på vad jag fotar :)

    SvaraRadera
  3. Var gärna med i min tävling! PÅ:www.mimmiscarmen.blogg.se!!

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!