onsdag 19 augusti 2009

skola, träningar, läxor... nu börjar det igen.

Jag sitter här framför datorn, med en bok i knät och lyssnar på lite musik. Innan var jag på höstens första friidrotts träning också, och det var ganska tråkigt först. Jag fick ont i knät så jag kunde inte hoppa häck, vilket jag har längtat efter. Så jag fick kasta diskus och var sådär lagom glad... Jag gick och klagade lite för Olle, och efter ett tag sprang vi ut på en skogs runda. Det var skönt faktiskt, och nu ska jag börja springa några dagar i veckan tänkte jag. Man måste ju vara i form till skoljoggen, som jag för övrigt hatar. ;)

Första skoldagen idag med ju! Jag fick ett hemskt schema. Långa dagar med massa håltimmar. Jippie? Nej. Men man får väl göra det bästa av det, tex göra alla läxor på rasterna så slipper jag att göra dem hemma sen... ;)

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilderna idag, men mitt photoshop slutade funka utan anledning och jag orkar inte starta om datorn just nu (det brukar fungera med det mesta).

4 kommentarer:

  1. sv: haha ja det va min första tanke också!
    men självklart, passar man i det så :)

    SvaraRadera
  2. ta vara på håltimmarna och plugga så som du sa :) de e jättebra!

    SvaraRadera
  3. Ta det försiktigt med springandet bara så att inte knäna pajar totalt som mina gjort! Spring inte på asfalt alltså. :) Kram

    SvaraRadera
  4. Det är ju kanon, med håltimmarna. Läxorna klara till kvällen ;) Kram

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!