måndag 13 juli 2009

besök på kloster

Idag var jag, systrarna, systerns pojkvän och mammas man på ett kloster. Det var roligt att gå runt och fota lite och sånt där. Vi gick tex upp för en jääätte lång trappa till ett jääätte högt torn, så att man nästan fick svindel när man kollade ner. ;) Och för att göra det extra spännande så var det dessutom hål i golvet där uppe i tornet, så att man såg ner. Det var ganska läskigt.

Sen på kvällen så gick vi och åt vid floden igen. Det var väldigt mysigt, med fin solnedgång och allt. Jag och syster Sanna dansade folkdans, och tog kort (nej, det var inte folkdans, haha). Jag lärde Sanna lite inställningar på kameran och så med. Det är lite kul, för när vi går någonstans så har både jag, syster Jonna och syster Sanna var sin systemkamera hängande runt halsen. Vi är foto-familjen nummer 1. ;) haha.



Bild nr 1 är utsikt från klostret. Och nej, det är inte från det höga tornet.
Bild nr 2 är syster Sanna, som står och blickar ut över den vackra floden. (haha)

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag såg att du hade kommenterat på min blogg, så jag tittade in här! Jag tycker att du är jättebra på att fota!!!

    SvaraRadera
  2. Snygga bilder! Speciellt motivet på den sista.. hehe. Okaaj? Kram!

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!