tisdag 9 juni 2009

Hejsan, nu är jag hemma i molniga Sverige igen! Det är blandade känslor om det. ;) Tråkigt för att det var så varmt och skönt där, och kul eftersom att jag får träffa mamma och mina kompisar igen. Men det var en underbar vecka. Det har varit ca. 30 grader hela veckan och nästan inga moln. En dag åkte vi till Nissi Beach och där var det as fint! Det kommer bilder där ifrån någon annan dag. Antagligen kommer det komma ganska mycket bilder nu från Cypern för jag tog över 1000 stycken. :)

Jag vet inte vad jag ska skriva om för det har inte hänt så mycket mer än att vi har solat. ;) haha. här kommer det några bilder iaf;


5 kommentarer:

  1. Du ser superbrun ut! Lägg upp mer kort snart, skulle va kul att se. Annars kan du kanske visa imon när vi firar mami. Trapp-bilden va häftig föresten.:) Kram /Sanna

    SvaraRadera
  2. ååh, det hørtes godt ut!

    SV: Tusen takk!:)

    SvaraRadera
  3. Svar:

    Tack så jättemycket! :D

    SvaraRadera
  4. Tjeena Tilda vad gör du dom här dagarna? :D skulle va kul om vi kunde hitta på något ^^ jag har nämligen tråkigt -.- haha så söt är du på bilden :D <3

    SvaraRadera
  5. Tusen takk1 Veldig fine bilder du også!

    www.christinebakke.blogg.no

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!