tisdag 26 maj 2009

maskrosor i mängder



Tjoo, idag ska jag träna friidrott. Vi har tre vanliga träningar i veckan och en extra träning för dom som vill. Jag glömde bort träningen igår så det fick bli idag på extraträningen istället. Jag och en kompis ska dit och träna längd och kanske lite häck. Sen när jag kommer hem ska jag nog skriva lite på min deckare som vi håller på med i skolan. Den blir inte alls bra.. Men klar måste den bli, och det är snart, för jag tror att den ska lämnas in nästa vecka och då är jag ju inte hemma så jag ska antaglien lämna in den på fredag. hehe. panik.

Nu ska jag kolla på "jag vet vad du gjorde förra lördagen" igen, hahaha. :D Jag kollade ju på det i söndags och det var sjukt kul. :D Kolla på avsnitt nummer 6 om ni ska kolla, det var roligast. ;)

2 kommentarer:

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!