tisdag 16 december 2008

Baskettunering

Tjoo! :) Idag var det baskettunering i skolan. ;) Vi kom 2:a, och ägde ut alla andra! :D Förutom de som kom etta. ;) Men de är ju tråkiga. :( Bara vinner och vinner! Alla tuneringar och allt! Bla bla bla.. ^^ haha, men vi kom 2:a pga. att vi fick 5 poäng i fairplay! :D 7F vann över oss egentligen men de fick bara 1 poäng eller nått i fairplay så japp! Jag gjorde faktiskt till och med mål några gånger ;) maha.

Sen gick jag hem till Fanny och vi bakade scones och sen satt vi vid datorn som vanligt! hahahhaha, vi är ju roliga. ;) Sen skulle jag ha hunnit hem till pappa innan bussen gick och så kollade jag på fannys klocka på datan.
17.21
bra, då är det ju lungt.. men vänta lite? var den inte 17.21 för typ 5minuter sen när Fanny gick in i köket och åt med? WHAAA! upp med mobilen och kolla vad klockan var.
WOOOOOPS, 17.47!
jag - FANNY!!! BUSSEN GÅR OM 6 MINUTER!
sen slängde jag på mig kläderna och kom på att jag inte visste vart mina nycklar var. Så fick Fanny och hennes mamma springa runt och leta efter dom. hahaha x) sen hittade Ann dom och så sprang jag ner till bussen och där fick jag faktiskt tillochmed vänta lite. ;) haha, ^^

Sen har jag skrivit lite på bok recentionen med. ^^) men det är inget intressant. (som om det andra var det XD hahaha,)

2 kommentarer:

  1. Hej Tilda! konstigt att du inte hittade dina nycklar? Du brukar ju ha bra koll på dem! =)
    //Johanna & pappa

    SvaraRadera
  2. Haha, Vi är sånna nördar som bara sitter vid datorn hela tiden XD
    Jag håller med din pappa och Johanna, det är väldigt konstigt att du inte hade koll på dina nycklar ;)

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!