torsdag 25 december 2008

Jul

Centrera

Hejsan! Hoppas att ni har haft en trevlig julafton och juldag, Det har jag haft själv i alla fall. (: På morgonen på julafton var vi hos pappa och på eftermiddagen åkte vi till mormor och morfar med mamma. Där upptäckte jag att morfar hade köpt en blixt till sin kamera (!!!) som jag självklart var tvungen att testa. ÅÅH, vad bra bilder det blir med blixt alltså! Det ser ju ut som att man har tagit utan. Bilden på ängeln här uppe har jag tagit med den. Canon Speedlite 430EX heter den. Morfar trodde att den kostade typ 1200kr så jag hade tänkt att jag skulle köpa den imorgon när jag åker in till stan med Sofia men sen när jag kollade på internet kostade den visst 2000 ungefär så det gick ju inte så bra. Haha, så mycket pengar har jag inte. ;) aja, intresseklubben antecknar för fullt..

Några av julklapparna jag fick var lägret till trysil, skiva och film av och om Lars Winnerbäck, pengar, böcker, grejer till kameran, hörlurar till mobilen och ett presentkort på 3 nummer av Digital Foto. :)

jag och mina kära syskon på julafton ;) <3


HA DET BÄST! Hejdå :)

2 kommentarer:

  1. Vad fin klänningen blev! Notting Hill var jätte bra, tack så mycket :D

    SvaraRadera
  2. Nämen, här har vi ju alla mina små barn :-) Kram pappa

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!