fredag 5 december 2008

Sjuk, Sjuk, Sjuk..




Tjabba, Tjena, Hallåå :) Idag är det fredag. *nähä!?* Och jag VIIIIIIIILL till Tonår! Men jag bor i Jönköping den här veckan + att jag ju har vart sjuk ganska länge och så. ;) Har haft ca. 40 graders feber + att jag har halsfluss för tredje gången det här året. Bla, bla, bla, jag HATAR halsfluss. Aja, har kollat på lite filmer och så. Mamma mia, The Truman show, Juno och Bee Movie. Haha, bee movie var bra ;) Men jag rekomenderar verkligen The Treuman show! Den är as bra. :') Något mer jag har gjort? hmm, jag har lärt mig lite nya saker i photoshop, :D alltid lika kul! ;) Till exempel som det här på bilden. :) Alltså det här blev inte så bra men jag har typ inga bilder på min dator sen jag formaterade om den så jao, det fick bli den här från Frankrike i oktober. Japp, det var väl det. ^^ Hej då ;)

Jag vet att det var typ 3 veckor sen jag skrev här. ;) Jag ska försöka skriva lite oftare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!