söndag 14 december 2008

Salem



bilden har inget med texten att göra. ^^ Det är Kalle & Paulines pepparkakshus. (;

Tjoooo allihop! :) Nu har jag precis kommit hem från kyrkan. :) Gick dit med Sofia i morse och sen satt vi där och lyssnade på Lillies pappa när han pratade och lyssnade lite på några som sjöng och Sofia fick ju vara med på ett hörn också! :D Trevligt trevligt. :) Efter det var det fika och det var också trevligt! ^^ Och nu ska jag packa och sedan drar jag mig väl hem till mamma och jag tänkte att jag skulle sy lite ^^ Jag håller på med 2 saker som inte är klara så ja, det ska de bli nu. ^^ Ha det gött! Hejdååå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!