söndag 21 december 2008

slapp dag

HEJ

idag har varit en slapp och skön dag! Först var jag i kyrkan och dansade upp dansen. HAHA, jag gjorde några små fel men jag hoppas att ingen såg det. ;) Efter gudstjänsten var satt jag, Lillie, Sofia & Coffe och chillade lite. ;) Sen gick jag och Sofia hem och det tog as lång tid. x) haha, vi hade ju inte träffats på hela helgen. Mycket att snacka om.. ;) <3 Sen kunde vi knappt säga hejdå till varandra för att vi inte kommer ses på flera dagar! Vi kommer säkert inte kunna va förens nästa vecka. :((

Nu ikväll har jag spelat monopol med min kära syster och hennes kille Anders. ;) haha, Jonna är så dålig förlorare så när Hampus kom upp och retade henne bet hon honom i armen och slog honom as mycket. hahahha! :D det kallar jag syskonkärlek :D <3

GODNATT GOD JUL OCH GOTTNYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!