torsdag 16 oktober 2008

Läxor

Tjao, idag har jag typ gjort läääääääääääxor. >.< Vi har spanska prov imorgon och (jag tror att) vi har alla glosor som vi har haft och det är 76 stycken. :o omg, vad många. Fast vi har ju redan haft dom innan så det är ju inte så jätte jobbigt. Men ändå. ;) Sen har vi massor i boken också. Plus att vi har Engelska- och Matte-läxa.Jag har 5 prov "att se fram emot!" Sp, Ma, So, No och Eng. Tråkigt alltså. :( jaja, vi får väl se hur det går. :s hahaha. ;) Snart ska jag på dans. HAHAHA! Jag ska testa, det är första gången idag. (; hiho. Jag som inte alls kan dansa. :o Eller jag har ju aldrig testat men jag skulle gissa på att jag inte alls är bra, haha. :D
Jaaa, vad händer annars? Imorgon är det fredag (<3) och jag ska väl gå på tonår antar jag, :) kul! Jao, men Hejdå ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!