söndag 12 oktober 2008

Bokskogen <3


Tjabba, sitter här med Carls kusin Erik i knät. :) Idag har jag vart ute i skogen med mamma och tog kort. Det var ganska fint väder men väldigt blåsigt. (; Vi gick först till bokskogen, sen upp för järaberget till utkiksplatsen och sedan ner igen. ;) Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Bara suttit vid datorn och drömt om objektiv osm jag vill köpa. hahaha ;D Vill ha ett sigma 30mm, ett sigma 150mm macro och ett canon 70-300mm. haha, jag kan ju drömma på. :) Adiós, vi ses. ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!