tisdag 30 september 2008


(Jag har varit sjuk nu ganska länge så har inte hunnit skriva. Men jag tänkte ändå lägga in texten jag ska skriva på rätt datum så att det inte blir konstigt.;) haha)
Japp, den hära dagen var jag med Alva. :) Vi var hemma hos mig. Först gjorde vi lite läxor och så och sen gick vi ut och fotade. :) Hon hade sin nya kamera. Någon typ Fujifilm kompaktkamera. :)Sen åkte vi till Habokampen! Riktigt kul tävling faktiskt, ;D Alla klasser på skolan får ca. 100 frågor och sedan ska man försöka få ta på dem på 1 timme. Alltså det kan vara frågor som går att kolla på internet och saker som man måste springa iväg och kolla. Typ "hur många fönster är det på röda huset". Så får man springa dit och kolla det. Jag fick springa ner till syslöjden och sy. Det var roligt :) Fast lite stressigt. ;D Men det var lätttt i alla fall, tur det. Sen har alla föräldrarna typ föräldramöte och alla barn mellan 6an-9an får va på ett disco i matsalen. haha, det var ganska tråkigt iår. Sen kommer man till det roliga, Prisutdelning! Då är det 6 klasser som får pris av 25 eller vad det är.. och.... vi kom på 5:e plats. :D Vad duktiga vi är. ;) Vi var faktiskt de ända sjuorna som kom med på listan. ;)Och jaa, sen åkte jag hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!