söndag 28 september 2008

Barnens Lördag



Tjoooo. Nu har mitt objektiv kommit. Eller det kom i fredags. (Söndag idag) Mycket trevligt. ;D Det var inte så bra macro men jag gillar det massor ändå! Det blir väldigt fina bilder. :)
Igår var jag nere i centrum och hjälpte till på barnens lördag. Då hade Habo Friidrott ordnat en spring tävling för barn mellan typ 0-10. Så eftersom att jag går på friidrott fick jag hjälpa till. Fanny och Amanda var med också. Alla barn som sprang fick typ en festis, ett diplom och ett present kort på Lundins Leksaker för 20kr. :) Haha, ganska roligt faktiskt att se alla småbarn springa allt de hade. (Det var 2 lopp, 1 för 0-5 åringar och ett för 6-10 åringar).
Sen var det backklättring också. Det var jag ju tvungen att vara med i. ;) Haha, det är såå roligt. Men det fanns bara 14 backar, men för att bli godkänd var man tvungen att ställa sig upp överst :o Haha, man hade 3 försök, jag klarade i alla fall att ställa mig 2 ggr. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!