tisdag 16 september 2008

a batterygrip & a lens?

Ojdå, vad länge sen det var jag skrev. Jaja, saker som hänt.. Jag har vart i Linköping på Lars Winnerbäck som var JÄTTE BRA!, fotat en hel del, sytt, beställt ett objektiv och batterigrepp från usa m.m.
Idag kom batterigreppet. Så kul! <3 Men jag har inte hunnit testa än för det kom till jönköping och just nu är jag i habo. ;) Men imon så ska pappa åka och hämta det hos mamma. :) Objektivet (som är ett 50mm macro) kommer nog imon för det skickades en dag efter från usa. Ska bli roligt att kunna ta lite närbilder nu också. :D
På måndag ska jag och Sofia (en kompis) åka till Ullared. Det ska bli roligt. :) Jag har bara varit där två gånger innan. Får väl hoppas att jag hittar något kul. ;) Ska kolla efter Gummistövlar i alla fall, och tre av Lars Winnerbäcks skivor. Kom, Singel och Rusningstrafik heter dom. ;) Roooligt.
Hejdåå, ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!