söndag 20 september 2009

Lag DM i Värnamo


Idag var jag och kollade på lag DM i värnamo. Det var killar 94 och 95 som tävlade och det var kul att kolla. Jag tog lite bilder på Fanny och Elin också. Här över är då som ni säkert vet Fanny.

Jag vet inte vad jag ska skriva... Jag är så himla trött så jag vet inte vad jag ska göra, och jag kan inte gå och lägga mig heller, för jag måste öva på NO-provet som vi har tills på tisdag. Hinner inte göra det imorgon, för då ska jag på en lära känna dag med konfirmationen. Vi ska åka till Göteborg och åka en båt som heter Elida. Det blir nog roligt hoppas jag.
Ha det bra, hej då!

4 kommentarer:

  1. fett fin blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

    SvaraRadera
  2. Hej! Ska ju tentera av tyskan snart, och för den måste jag läsa ett par böcker, vanlig litteratur altså. Har du något bra tips på en bok? :)

    Leonard

    SvaraRadera
  3. Nu ska ho n tydligen konfimera sig i mission:( ;)

    SvaraRadera
  4. Hej! Imorgon är jag på bokmässan i Göteborg, så kommer nog inte uppdatera så mycket denna helg! Kommer att ta med mig kameran såklart! Hoppas du får en bra helg! :)

    Leonard

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!