fredag 7 november 2008

Lång Slutartid!


Canon EOS 350D Canon 50mm Slutartid 1''6 Bländare 2.5 ISO 100




Några bilder jag tog i pausen till idol. ;) Jag hejar på Lars tror jag. Eller jag tycker i och för sig om honom mindre än vad jag gjorde innan.. Men jag tror ändå att han är bäst. Innan tyckte jag LouLou men hon åkte ju ut, :( Så tråkigt ju! Hon var bäst, :) Alice är bra med, och Anna. Men Johan Palm ska ut ur tävlingen! ;) Han sjunger så dåligt tycker jag. Och han är inte precis söt heller. :P Ingen aning om vem som kommer åka ut idag.. Jag antar att det blir Lars eller Rock Robin. "/ Jaja, nu ska jag hitta på någonting kul.. ;) Hejdå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!