fredag 7 november 2008

fredag, kära fredag

Idag är det Fredag, (jippie) och det betyder att det är heeelg! :D Idag i skolan var det inte särkilt roliga ämnen eng, sp, bild, matte & no. Hade engelska prov, haha x) undrar hur det gick.. Jao, idag ska jag bara slappa hela dagen. :)

Åkte hem tidigt till mama och nu sitter jag här och skriver och dricker varm oboy. Mummmmms! Kollar även på snowboardar och tillbehör och sånt. :) Jag, Sofia, Lillie, Ebba och Coffe ska nämligen till Trysil i Februari. Hahaha, lite tidigt att längta till det redan kanske? Men alltså det ska bli så roligt! :) Jag åker ju snowboard då somsagt och det har jag gjort i några år och jag har aldrig ägt en egen bräda! :o Det är ju konstigt, så nu är jag jätte taggad på att köpa en. ;) Igår var vi fem som ska till Trysil på Teamsporti och kollade på lite olika och det fanns en snygg som var hyfsat billig men jao, mna får väl se..

Ha en bra helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!