tisdag 30 juni 2009

vaaaaarmt!

Hejsan,
Internet funkar inte på min dator och jag blir galen! Så nu måste jag sitta vid mammas dator.. Så bilder blir det inga, tyvärr.

Nu sitter jag här i värmen och svettas. 27 grader står det på termometern och det känns som att det är minst 40 grader inomhus. Innan idag var jag på min kompis Olles camping och vi badade i poolerna mest hela tiden. Han fick också en 750g nutella burk av mig i födelsedags present, och det var gott! Jag smakade lite. ;) Annars har det väl inte hänt så mycket mer de här dagarna, än att jag har badat alltså. Vilket betyder att jag inte har någonting speciellt att skriva om. Sååå, jag struntar i att skriva! :D haha

Hej då, och ha det bra hemma i Sweden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!