söndag 4 oktober 2009

min helg



Nu i helgen har min andra syster varit och hälsat på (på bilden). Hon som inte ska utomlands alltså. Det har varit roligt att träffa henne, eftersom att det inte händer så ofta. Jag har även varit med en kompis i helgen, och det var med trevlig. Vi var hund-vakt åt syrrans hund, Svante. Han skötte sig bra tycker jag. :) Jag och kompisen kollade även på en film som heter Thick as Thieves och bakade en röd rulltårta. Jag är nog inne i en karamellfärgs period just nu. Förra veckan bakade jag röda scones. Vad säger ni, låter det gott? Haha, jag tycker faktiskt inte ens själv att det gör det men jaja, kul var det i alla fall...

Den andra bilder är på ett block jag fick av pappa och hans tjej efter att de hade varit i Göteborg. Jag är inte direkt känd för mitt fantastiska minne om man säger så. ;)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag var super-ultra-mega trött innan så jag funderar på att lägga mig super-ultra-mega tidigt för en gångs skull. Fast jag vill läsa. Och kolla på Ensam Mamma Söker. Ursäkta? Japp, jag gillar det programet. Lite lamt kanske, men jag tycker att det är bra i alla fall. ;)

3 kommentarer:

  1. Rackarns bra kort på Jonna. Skivit något i blocket? :) Kramis Pappa

    SvaraRadera
  2. Wow vilken fin bild på Jonna! En sån skulle jag vilja ha att skriva ut o sätta på väggen. Plocka gärna ihop några fina på dig o syskonen som jag kan göra tavlor av!
    Kramar från mamsen

    SvaraRadera
  3. Vilken snygging! :D

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!