måndag 30 mars 2009

sommar är livet

Jag längtar så otroligt mycket till sommaren! Jag ska till Frankrike i 4 veckor, för min mamma har ett hus där. Sista veckan ska Fanny vara där. Ska bli as kul! Sen vill jag att Olle ska dit med men vi får väl se. ;) Förra året var jag i Johannesvik, och dit vill jag gärna igen. Det var väldigt härligt!

Översta bilden är tagen på midsommarafton när jag, mamma och hennes man hade tänkt fika på Tabergs-toppen men så blev det inte som ni kanske förstår. Regnet kom bara närmare och närmare. ;) Sen är det på mina kompisar Olle och Ebba och bilden till vänster är tagen på väg till Smögen. Det var väldigt stilla vatten kan man säga. ;)







Nu ska jag snart på första utomhus träningen för säsongen med friidrott! Så himla roligt, men jag är inte helt frisk i halsen så jag får väl ta det lugnt. ;) Jag ska försöka tävla lite mer i sommar. Jag är dålig på att anmäla mig till tävlingar! Jag säger hela tiden att jag ska vara med i massa men glömmer alltid att anmäla mig. ;)
Hej då! (:

2 kommentarer:

  1. Låter roligt! Jag ska till Tyskland och Italien i sommar :)
    Du, kolla gärna in mina nya bilder på min blogg och säg vad du tycker om dem! Det kommer några fler snart :)

    Leonard

    SvaraRadera
  2. Hejsan Tilda!
    Jag har en blogspot-blogg, men har bara den vanliga stilmallen där allt är i samma färg, något som tråkar ut mig... Men sen så hittade jag din blogg och undrar om du skulle vilja vara jättesnäll och hjälpa mig fixa så att det är vitt bakom inläggen och bakom kategorierna m.m... Alltså som du har? (A)

    Isånafall: Lämna en kommentar på www.hockeyfreeaket.blogspot.com

    /Johanna

    SvaraRadera

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!