måndag 18 augusti 2008

Skolstart

Idag var det första dagen i skolan på läääänge. Det var helt okej, man kan ju inte direkt säga att vi gjorde så mycket. Först fick vi massa information. Schemat till exempel. Jag tycker att det blev ganska bra. Fast om jag hade haft Franska eller Tyska istället för Spanska skulle jag vara i skolan ungefär en timma mindre i veckan. :(
I läxa fick vi att göra en sommarbild. Eller man ska ta med ett kort som man tog i sommras och sedan berätta en liten stund om bilden inför klassen. Jag tror att jag ska berätta om ridlägret..
Sen var det brännboll. 7e, 7f, 8e & 8f i 4 blandade lag. Jag är inte direkt så bra på brännboll. Vårat lag kom näst sist. (a) Men det var faktiskt ganska roligt i alla fall. ;) Men nu måste jag gå för snart är det friidrotts-träning som gäller.. ;) Hej då, :)
( Stackars Susanna Kallur som inte får vara med i 100mh finalen. :( )

1 kommentar:

För att kommentera scrollar ni ner lite och klickar in Namn/URL. Där skriver ni in ert namn och om ni har en blogg/hemsida. Sedan är det bara att skriva och klicka på skicka.


Tilda Alnervik | Det är inte tillåtet att ta några bilder från min blogg utan att fråga!